Splošni pogoji poslovanja

UPORABA SPLETNE STRANI

Prepovedano je vsako nedovoljeno kopiranje, citiranje vsebine in uporaba slik. Če želite posedovati kakršnokoli stvar, ki je del spletne strani http://sloprint.si in njenih podstrani ali želite karkoli uporabiti nas kontaktirajte na info@sloprint.si.

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Več info: http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154 in http://www.gzs.si/

S spletnim portalom www.sloprint.si in v njegovem imenu upravlja podjetje Elvis Baltić s.p. (v nadaljevanju ''spletna stran'' ali ''SloPrint.si" ali ''hpkartuse.si''). Ob registraciji v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo za dostop v svoj osebni portal na spletni strani. Uporabnik mora ob registraciji obvezno navesti svoje resnične podatke, posledično pa uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik, sprejme vse pogoje in pridobi pravico do nakupa. Spletna stran hpkartuse.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številko registra)

- Kontaktne podatki, ki uporabniku omogočajo učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

- Bistvene značilnosti blaga

- Dostopnost artiklov v razumljivem roku

- Cene bodo jasno razvidne

- Način plačila in dostave

- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop (vračilo artikla plača stranka sama)

- Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Spletna stran Sloprint.si ponuja nadomestne kartuše in tonerje vseh znamk. HP, Epson, Canon, Lexmark, Brother, Samsung, Xerox so zaščitene blagovne znamke in so last njihovih tehnoloških podjetij, spletna stran sloprint.si nima nobene povezave s temi podjetji. Cena izdelkov se lahko spremeni kadarkoli, prav tako je omogočen nakup s popusti s posebnimi kodami (npr: boni). Cena, ki je navedena ob artiklu na spletni strani ne vključuje poštnine artikla, prav tako ne vključuje stroškov plačila po posebni položnici (torej ne vključuje provizije položnice).

NAČINI PLAČILA:

- Z gotovino (ob prevzemu)

- Z nakazilom na račun –> po predračunu

- Paypal

 CENE

 Cene na spletni strani veljajo za vse registrirane uporabnike. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo usmerjena v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

DARILNI BONI

Darilni bon je izkazni papir, ki se ga v imenu spletne strani hpkartuse.si izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, sloprint.si pa ga je dolžno sprejeti kot plačilo ali popust za blago. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne. Uporaba darilnega bona je možna z vpisov serijske številke samega bona na posebej označenem mestu naročila. Bon ni prenosljiv.

Boni do nadaljnjega niso omogočeni.

POSTOPEK NAKUPA

Najprej izberite izdelek, ki ga želite kupiti, nato pritisnite na gumb "V košarico". Desno zgoraj v nakupovalni košarici se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, pritisnite na povezavo »košarica« ter nato pri količini izdelka, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na "X" (odstrani), izbrišete izdelek. Postopek zaključevanja naročila sprožite s pritiskom na gumb "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

1. korak: Prijava

Registracija obiskovalca, če je to vaš prvi nakup, ali samo prijava, če ste že kupovali pri nas ali "nakup kot gost".

2. korak: Naslov plačnika

vnos osebnih podatkov in naslov dostave ali izbira obstoječega naslova oziroma dodajanje novega naslova.

3. korak: Podrobnosti dostave

izbira obstoječega naslova oziroma dodajanje novega naslova.

4. korak: Način dostave

obvestilo o stroškov dostave in pakiranja in možnost dodajanja opomb naročilu.

5. korak: Način plačila
izbira načina plačila za naročilo: preko spletne banke oziroma po predračunu, paypal ali plačilo po povzetju. Možnost vnosa promocijske kode. Za nadaljevanje postopka je potrebno prebrati Splošne pogoje poslovanja in s kljukico označiti, da se z njimi strinjate.

6. korak: Potrditev naročila

Povzetek in oddaja naročila, kjer preverite pravilnost vseh podatkov ter oddate naročilo. Če se ne strinjate z vsebino naročila, ceno in količino, lahko pred oddajo naročila popravite vsebino košarice z klikom na "košarica" (ikona desno zgoraj). Z izbiro akcije ("potrdite naročilo") potrošnik izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom.

Naročilo je oddano.

Po oddanem naročilu, na svoj e-naslov prejmete povzetek naročenih izdelkov. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

ZGODOVINA NAKUPOV

Zgodovino in statuse naročil lahko spremljate na strani Moj račun, s klikom na Zgodovina naročil.


DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pošiljke se dostavljajo preko Pošte Slovenije ali v lastni režiji, prav tako pa si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave znaša 2,99 EUR.

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 € za pakete v vrednosti do 96 EUR, pri paketih z vrednostjo od 96 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 EUR.

Osebni prevzem

Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko prevzamete na Sloprint, Elvis Baltić s.p, Grajzerjeva 28, 1260 Ljubljana Polje, in sicer po predhodni najavi brez stroška dostave.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@sloprint.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Naslov za vračilo blaga:

Sloprint, Elvis Baltić s.p

Grajzerjeva 28

1260 Ljubljana Polje

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

GARANCIJA IN STVARNA NAPAKA:

Potrošnik lahko napake na kupljenem izdelku uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

 

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

 

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

 

Potrošnik lahko pravice iz naslova stvarne napake, smiselno uveljavljanju pravic iz naslova stvarnih napak na izdelkih, uveljavlja tudi v primeru storitev.

 

Razlike med garancijo in stvarno napako so naslednje:

 

 

Garancija

Stvarna napaka

  

Uveljavljanje:

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelek, za katerega je bila oziroma bi morala biti dana garancija.

Uveljavljanje:

Za vsak izdelek, ki ga je potrošnik kupil od podjetja.

  

Rok:

Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku.

Rok:

O napaki mora potrošnik prodajalca obvestiti v dveh mesecih od odkritja napake (po preteku dveh let od nakupa pa prodajalec za napake ne odgovarja več).

  

Odgovornost:

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja pri garantu (glej zgoraj) ali njegovem pooblaščenem servisu.

Odgovornost:

Reklamacijo iz stvarne napake se lahko uveljavlja le pri prodajalcu.

  

Pravice:

Potrošnik lahko zahteva odpravo napake.

Šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek.

Pravice:

Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva:

  • odpravo napake ali
  • vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali
  • vračilo plačanega zneska. 





PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@sloprint.si.  Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Spletna stran sloprint.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Za nedoločen čas hranimo IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani, pri registriranih članih pa še ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, ter ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo. V primeru da temu uporabnik nasprotuje se bo dogovorila posamično alternativna rešitev za komunikacijo.